Hodaia.ro respectă prevederile Ordonanței de urgență nr 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanță, ce conferă cumpărătorului dreptul ca în termen de 14 zile de la primirea tuturor produselor cumpărate, să le returneze, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Conform prevederilor acestei ordonanțe, produsele pot fi returnate numai dacă sunt în aceeași stare în care au fost livrate, inclusiv ambalajul.

Nu se acceptă pentru returnare produse care prezintă forme de consum sau uzură, cu ambalajul desfăcut sau desigilat, care prezintă modificări fizice, urme de utilizare, ciobiri, zgârieturi, șocuri etc. Dacă te gândești să returnezi un produs, te rugăm să iei această decizie înainte de a-l deschide/desigila/utiliza. Dreptul de a face retur, prevazut la articolul 9 din Ordonanța de Urgență nr. 34 din 2014, există pentru a-ți permite să examinezi produsul așa cum ai face-o într-un magazin, nu pentru a-ți oferi 14 zile de utilizare gratuită.

Te rugăm să ai în vedere că nu se acceptă returul dacă produsele sunt testate/incercate. În cadrul procedurii de verificare se depistează dacă ele au fost desfăcute și probate. Dacă produsele aud fost desfăcute și probate, returul nu este acceptat. Aceste produse îți  vor fi returnate prin curier, cu plata ramburs. PRODUSELE COMERCIALIZATE ONLINE NU SUNT TESTERE, de aceea te rugăm să ai în vedere că îți alegi exact produsul dorit.

Dacă dorești să returnezi un produs achiziționat de pe www.hodaia.ro, te rugăm sa urmezi umatorii pasi:

Pasul 1. Informeaza-ne cu privire la intentia de a returna produsul achizionat

Poți face acest lucru printr-un email la office@hodaia.ro cu subiectul "cerere de retur" prin care sa ne informezi cu privire la solicitarea de retragere din contract. Te rugam sa specifici numele complet si corect, adresa de e-mail folosita la inregistrarea contului, numarul comenzii, numarul facturii si data emiterii;

Te rugăm să ne informezi cu privire la opțiunile de retur, și anume dacă dorești să înlocuiești produsul cu un altul existent în stoc sau dacă dorești să îți returnăm contravaloarea produsului. În cazul în care dorești să primești contravaloarea produsului, te rugăm să ne trimiți un cont IBAN în lei pentru returnarea sumei.

În maxim 48 de ore te vom contacta prin e-mail sau telefonic pentru a confirma procedura de retur, în cazul în care cererea îndeplinește condițiile obligatorii de aplicare pentru produsele achiziționate.

Pasul 2.  Pregateste coletul și contactează curierul

Dacă ai ajuns la acest pas, te rugăm să soliciți curierului preluarea coletului. Conform Ordonantei de urgență nr 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanță, vei suporta costurile de transport.

ATENTIE: Coletele expediate cu plata transportului la SC Hodaia Cosmetice SRL vor fi refuzate!

Coletul va contine produsul pe care dorești să îl returnezi, ambalat corespunzător pentru a nu se deteriora pe parcursul transportului, într-o cutie închisă cu bandă adezivă (de preferat în aceeași cutie în care ai primit produsul). De asemenea, te rugăm să returnezi produsul împreună cu documentele însoțitoare. Dacă ai beneficiat de produse promo sau cadou, va trebui să le  returnezi și pe acestea în stare intactă. Atașează în colet și cererea de retur completată și semnată.

Partenerii noștri de la DPD pot fi contactați pentru a prelua coletul la numărul 0318249090 sau  la comenzi@dpd.ro. Nu se acceptă retururi efectuate prin Poșta Română sau Prioripost!

Nu uita să specifici ca plata transportului se face la expeditor, coletele cu plata transportului la destinatar vor fi refuzate.

Pasul 3. Ridicarea coletului 

După ce ai luat solicitat curierului ridicarea coletului, vei fi contactat cel mai probabil în aceeași zi sau în ziua imediat următoare pentru expedierea coletului. Va trebui să achiți contravaloarea expedierii, și să trimiți coletul la următoarea adresă:

S.C. Hodaia Cosmetice S.R.L.
Toplița, Str. Fînațelor, nr 8, județul Harghita
Numar contact: 0754355637

Pasul 4. Recepția cantitativă și calitativă a produselor returnate

După ce coletul a ajuns la noi, acesta va fi verificat .În cadrul aceste etape vom verifica dacă produsul returnat îndeplinește condițiile de retur. Dacă produsul returnat nu îndeplineste criteriile de mai sus, el îți va fi reexpediat, costul transportului fiind în sarcina clientului. 

Te vom contacta telefonic sau prin email pentru a-ți aduce la cunoștință rezultatele finale constatate în maxim 48 de ore de la primirea produsului.

Pasul 5. Îți restituim banii sau îți înlocuim produsul

Dacă ai optat pentru rambursarea sumei iar produsul pe care l-ai returnat îndeplinește condițiile de retur, îți vom vira banii în contul specificat de tine în formularul de retur. Banii vor fi vizibili în contul tău în maxim 14 zile calendaristice din momentul în care produsul ajunge fizic la noi.

În cazul în care dorești înlocuirea produsului, iar acesta îndeplinețte condițiile de retur, te vom contacta în cel mai scurt timp în vederea înlocuirii și expedierii noului produs. Costul transportului pentru expedierea produsului dorit este în sarcina ta, dacă comanda nu îndeplinește condițiile de valoare pentru a beneficia de transportul gratuit.